Monday, January 24, 2011

Κουλτούρα και λίγο


Καλή χρονιά // Ηρακλειάρα μου // σε λατρεύω ειλικρινά, σεμνά κι αμετάκλητα.
Πρόσεξε να δεις // και μην βαριέσαι στο δρόμο /- η γιαγιά μου έλεγε πως είναι αμαρτία να βαριέσαι
και έχεις πολλά να κάνεις ακόμη // πριν βαρεθείς, πριν κουραστείς στα αλήθεια. // Στην τιβί μπροστά // ξέρεις // δεν κουράζεσαι > χαζεύεις.

Δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς – και τίποτα για να απογοητευτείς // και ας μην έχεις δουλειά // λεφτά
να ξοδέψεις. // Αντιθέτως // έχεις ότι χρειάζεσαι // Έχεις την υπόλοιπη ζωή σου // να ξοδέψεις.

Μοίρασε την // δεν έχει αγοραστική αξία // είναι ανεκτίμητη – σου δόθηκε, ή την επέλεξες και γεννήθηκες πάλι // δεν έχει σημασία // Μοιράσου την // με όλους τριγύρω. // Ότι πιο πολύτιμο ο χρόνος που σου απομένει // κάνε πετάλι με το δικό σου ποδήλατο // δεν έχει ταχύτητες, ανηφόρες και ατυχήματα // αν το προσέξεις.

Κοίτα την ανατολή // Ηρακλειάρα μου // έχεις την τύχη να βλέπεις 300 φορές το χρόνο τον ήλιο να ανατέλει // Κοίτα την και πρόσεξε //
δεν κινδυνεύεις // Δεν κινδυνεύει κανείς.

Απλά έχουμε δρόμο να κάνουμε // μην βαριέσαι // φύγε από το μπαρ και κοίτα την απόδειξη:
τα ξύδια βλάπτουν σοβαρά το συκώτι”
κοίτα την απόδειξη, τόσες μαζεύεις // ζήτας και του βενζίνα άλλωστε γιατί το ξεχνάει.

Κοίτα και τα τσιγάρα στο τραπέζι πάνω // εγώ παίρνω αυτά που λένε καθαρά και ξάστερα οτί
το κάπνισμα προκαλει καρκίνο”
τα άλλα με τις δύσκολες λέξεις // μου φέρνουν καούρες.

Τα τασάκια μην τα κοιτάς // αυτά είναι που δρουν παρανόμως // κάθε χώρος μεταμορφώνει τα τασάκια σε μπουκάλια // μπωλ // κουβαδάκια // πλαστικά ποτηράκια // ψάξε να δεις που θα ρίχνεις την στάχτη στο μαγαζί που θα πας.

Ηρακλειάρα μου // σε κοιτάω το βράδυ που βγαίνεις // πολλές νύχτες τώρα // μήνες // και έχω να
σου πω: Πολύ καπνίζουμε, αδερφάκι μου.
Δεν λέω, το κάπνισμα γαμάει // αλλά πολύ ντουμάνι! // δεν νομίζεις; //
Ας το περιορίσουμε σκιας // έχουμε πράγματα να κάνουμε. // και δεν βοηθάει να βήχουμε.

Ένα κλικ είναι να κρατήσεις την ειλικρίνεια μέσα σου // την ταπεινή ειλικρίνεια σου // για τα καλά.
Σε τζέι πεγκ φορμάτ. Αναλλοίωτη // συμπιεσμένη //
Ρε συ // αγάπα // Αφού ξέρεις πως.

Άσε την κυβέρνηση να διαλαλεί διαφάνεια // Άσε τον δημοσιογράφο να διαλέγει γραβάτα // για να
σε εξημερώσει // Πάτα το κουμπί // το κόκκινο // πάνω δεξιά συνήθως στο κοντρόλ //

Δεν πειράζει αν χάσει η ομάδα // αν τελειώσει το σήριαλ // η εκπομπή // το πόκερ // εσύ πάτα το.
Τα μάτια σου // είναι φτιαγμένα για καλύτερα πράγματα // δεν είναι φτιαγμένα για ίντσες //

κινητό // αή φόν // τζι πι ές // έλ σιντί // πλάσμα // πι εστρία // έμ πιθρί //
διάβολε // μέχρι και το ψυγείο σου έχει οθόνη
Δεν λέω, δες καμιά ταινία // αλλά μην το παρακάνουμε // έχουμε δει ήδη // χιλιάδες ώρες χόλυγουντ

Όλα αυτά // σιγά σιγά Ηρακλειάρα μου > για να δεις οτί δεν βαριέσαι // ανυπομονείς
Καλή χρονιά, και εύκολη // ή τουλάχιστον ευκολότερη από την προηγούμενη // ας είναι.
Στο εύχομαι // και σ'όλους.

No comments:

Post a Comment